أخر الاخبار

الخميس، 14 أبريل 2011

الحلقه "15"


الحلقه "15"


توقفنا فى الحلقه الماضيه ان احمد طلب من ناديه الاتصال به بالليل على رقم التليفون والحمد لله نزلت ناديه لتحاول الاتصال به

ولكن لقيت ان التليفون زحمه جداجدا وتانى يوم حاول احمد ان يكلم ناديه ولكن على المتغطى علشان محدش يفهم الا هى وفعلا فهمت الرساله انه هيستناها الساعه 4

عند معمل الفيزيا وذهبت ناديه لتجده مستشيط غضبا وده طبعا لانه مش متعود يستنى حد على التليفون هو يدى الميعاد وهم يتصلوا على طول ولكن ماحدث كان العكس وانتظر وانتظر

الى ان نام وكان ناوى يوريها وكان هذا الحوار اللى دار بينهم


احمد : انا استنيتك امبارح لحد الساعه 1 بالليل ومش اتصلتى ممكن اعرف ليه مش اتصلتى ؟؟؟؟

ناديه : لسبب بسيط جدا ان التليفون كان زحمه جدا ومش عرفت اتكلم وكان عليه دور كان دورى ممكن يجى الساعه 2 بالليل

احمد : خضتينى يا شيخه كنت بحسبك طنشتينى

ناديه : مانا برضه كنت هطنشك بس صعبت على فقلت ابص بصه عند التليفون وحظك طلع كده بقي

احمد: طب يالا ردى لى سؤالى

ناديه : انسي ياعمر

احمد : ليه بس ؟؟؟؟ انا من امبارح وانا عايزك اسمعك وانتى بتردى على

ناديه : صعب انى اقول اى حاجه وانت قدامى وبتبصلي

احمد : طب ما تكتبيها وتديهانى

ناديه : لا صعب برضه

احمد طب انا هودى وشي الناحيه التانيه وانتى قولى

ناديه : اصل انا مشاعرى تجاهك متلخبطه مره احس انى عايزه اقرب منك ومره تانيه احس انى لا زم ابعد عنك ومش عارفه

احمد : ناديه انا بحبك بجد

ناديه : .............. رد: بنات  انا  طالبه منكم تقولوا رايكم  بصراحه

احمد : مش هتردى ..............

ناديه : ارد اقول ايه ؟؟؟؟

احمد : انك بتحبينى انا كمان

ناديه : صعب اقول حاجه انا مش متاكده منها

احمد : كل ده ومش متاكده من حبي ليكى

ناديه : لا انا حاسه فعلا بيك بس مش قادره احكم هل بحبك ولا مهتمه بيك ولا ايه بالضبط

احمد : ارجوكى سيبي قلبك بقي اللى يرد وكفايه تفكير في كل كلمه بطلعيها

ناديه : مقدرش عقلي هو اللى يطلع منى اى حاجه

احمد : ناديه يعنى افهم من كده انك مش بتحبينى طب انا مضطره امشي بقي وكفايه كده واوعدك انى مش هضايقك تانى سلام

ويمشي احمد ويترك ناديه قلبها يذرف دمعا على ما قاله ولا تدرى ماذا تقول وكانت تقول فى نفسها

يارتنى كنت قلتله انى بحبه وبعشق التراب اللى بيمشي عليه وذهبت الى المدينه وهى تجر ذيل الخيبه ورائها وما ان وصلت للحجره

ووجدت شيري حتى ارتمت عليها وهى منهاره وما لبثت ان هدأت وحكت لشيري ما حدث ولا تعرف ماذا تفعل

شيري : عايزه رايى بصراحه انسي الواد ده هو مستعجل علي ايه وكمان انا حاسه انه ملزق كده وبمجرد ما تقوليله انك بتحبيه هيتكبر عليكى وانتى اللى هتجري وراه تلاقيه بيعمل كده مع كل

البنات صدقينى يا بنتى هو من النوع ده اللى بيخلي البنت تجرى وراه بعد ما يوصل لمنطقه معينه

ناديه : انا مخنوقه قوى وتنهار مره اخرى

شيري : خدى دش دافي وتعالى نامى وان شاء الله لما تصحى نبقي نفكر ولو ان الموضوع مش محتاج تفكير

وبعد ساعه لم تعرف ناديه طعم النوم فخرجت من المدينه وعلى اول كابينه ميناتل واتصلت باحمد لترد والدته فارتبكت ناديه ولم تعرف تغلق التليفون فردت


ناديه: لو سمحتى ممكن اكلم احمد

والده احمد: اقوله مين ؟؟؟

ناديه : زميلته فى القسم

والدته : وزميلته دى ملهاش اسم ؟؟؟؟وتضحك

ناديه : لا طبعا ليها ناديه

ثم تنادى والده احمد ع احمد وبتقوله كلم واحده اسمها ناديه قالها هرد من الاوضه اقفلي عندك

احمد : الووووووووووو

ناديه : الوووو

احمد: فى حاجه يا ناديه

ناديه : لا حبيت اقولك انى مكنش مفروض تمشي

احمد : كان لازم امشي لانى حسيت انى تقيل عليكى قوى ومش عايزه تكلمينى فقلت كفايه كده وبلاش اضايقك اكتر من كده

ناديه : ومين قالك انك ضايقتنى

احمد : مانتى مش عايزه تطمنينى ولا تقوليلي حتى انك موافقه على ارتباطنا ولا كلمه واحده تحسسنى انى قريب منك

ناديه : طب عايزنى اقولك ايه وانا اقول

احمد : لا انا عايزك تقولى اللى على بالك

ناديه : I NEED UR LOVE

احمد : بجد انا مش مصدق اخيرا يابنتى قوالتيها انا مش مصدق نفسي ارجوكى قوليها تانى

ناديه : لا انا مضطره اقفل علشان فى واحد عايز يتكلم فى التليفون ومستنى من بدرى ومحروجه اتكلم قصاده كده

احمد : طب انا هتصل بيكى فى المدينه كمان شويه

ناديه : طيب هستنى اتصالك

احمد : سلام يا نيدووووو

ناديه : سلام

وبعد دقائق كانت فى المدينه تنتظر اتصال احمد وكانها تمشي في طريق لا تعرف نهايته ولكن ناديه من داخلها تصارع نفسها وهى متاكده ان ما فعلته كان خاطئ جدا جدا ولكن قلبها هو

من يحركها الان وبعد ربع ساعه نزلت ناديه لترد على التليفون وقررت ان لا تحكى لشيري ما حدث من انها نزلت واتصلت بيها لانها هتهزقها وكفايه احساس ناديه بالذنب

ردت على التليفون ورجعت للحجره لتجد شيري مستيقظه وبتقول ان احمد اتصل بيها واتاسفلها وقال انه هيسيبها براحتها ومش هيستعجلها وطبعا الحديث اللى دار ليس كذلك بل انه كان

افظع من ان يحكى لقد صار صوت احمد فى التليفون بمثابه البرشامه التى تاخدها ناديه وتتمنى ان تزيد من جرعتها يوميا لقد ادمنت كلامه واتصاله


ولكن ما حدث في اليوم التالى فى قسم شيري جعل شيري تشعر بالغثيان بل انه اتعبها كثيرا


يا ترى ماذا حدث فى قسم شيري ولماذا احست شيري بالغثيان هذا ما سنعرفه فى الحلقه القادمه تابعونى

الى اللقاء فى الحلقه القادمه واللى هتحول مسار القصه تماما

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق